Продаж арештованих активів АРМА


Згідно п.11 ПОРЯДОКУ реалізації арештованих активів на електронних торгах до Постанови КМУ від 9 серпня 2017 р. № 558 і від 27 вересня 2017 р. № 719:
- Заява на участь:
Заява про участь в електронних торгах подається шляхом заповнення електронної форми з окремими полями, де зазначається
інформація про цінову пропозицію, про учасника та завантажуються необхідні документи.

До заяви про участь в електронних торгах додаються:

- для потенційних покупців — фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців — громадян України: копія картки платника податків з
даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а в разі відсутності такого документа у зв’язку з відмовою від
отримання реєстраційного номера — копія паспорта громадянина України;

- для іноземних громадян — копія документа, що посвідчує особу;

- для потенційних покупців — юридичних осіб:
-витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для юридичних осіб —
резидентів;
-документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового
реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений на українську мовою, — для юридичних осіб
нерезидентів;
-інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація
про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності.

- Також учасники до заяви про участь в електронних торгах подають документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (в разі реалізації
активів, зазначених в абзаці третьому пункту 3 цього Порядку, — якщо це передбачено оголошенням торгів), а також документ, що
підтверджує сплату гарантійного внеску учасником.


Організатор електронних торгів не має права витребувати від потенційного покупця інші документи і відомості, ніж передбачені цим Порядком.



Повернутися